vrijdag 10 februari 2012

Valentijns nailart tutorial!

14 februari, de dag van de liefde en hoe kan ik deze dag nou voorbij laten gaan zonder er een leuke nailart bij te maken?


Dit is het design dat ik heb gemaakt:
Sorry voor m'n droge handen en de wat slordig gelakte nagels maar ik ben het gewoon 'vergeten' eigenlijk om de randjes weg te halen..




De producten die ik heb gebruikt:


- basecoat: Trind nail repair
- basislak:  Catrice ~ meet me at coral island
- matte topcoat van Koh
- voor het hartje heb ik sweets for my sweets gebruikt van Catrice
- zwarte striper van Janet
- brons kleurige striper van Essence metallic champagne


Tools:
- Dottingtool ( je kunt ook sateprikkers gebruiken! )
- Stripers


Ik hoop dat jullie wat aan het filmpje hebben gehad en dat je valentijn mag vieren met de mensen van wie je houdt! Je vader, je moeder, je broertje, je zusje, je opa, je oma of wie dan ook! 


Never give up love!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten