maandag 16 januari 2012

Review: Konad Regular Polish

In december heb ik mijn nagellakrek besteld (enchantra.com) en daar kreeg ik een cadeautje bij, namelijk een lakje van Konad! Ik had dat niet verwacht dus ik ben gelijk mijn nagels gaan lakken en ik kan je vast vertellen, ik HOUD van konad nagellak!


Deze blauwe lak met zilvere shimmers heet Shining Blue. Zelf zou ik nooit een blauwe lak hebben uitgekozen maar ik ben er heel blij mee en ik kan nu ook blauwe nagellak waarderen ;) 


Ik heb twee laagjes gebruikt en de lak dekt perfect! De lak heeft ook een breed kwastje daar kan je je nagels makkelijker en netter mee lakken! En nog een voordeel, hij bleef bij mij 5 dagen lang zonder tipwear op me nagels zitten!

Zoals je dus hebt gelezen kun je merken dat ik zeer tevreden ben over de lakjes van konad en ik zal er zeker meer gaan bestellen!

Konad regular polish kun je kopen op enchantra.com en kost €4,95 per stuk en bevat 10ML

Geen opmerkingen:

Een reactie posten